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Virtual

VIRTUAL

Virtual reception

Evolved reception support

Introducing virtual at reception

In order to solve the problems related to the current reception and to create a system that will satisfy customers, stores and companies, it is necessary to improve the efficiency of reception operations, as well as people have done so far. We also thought that it was necessary to be able to respond flexibly to each customer. As a result, we arrived at the virtual reception.

Features of virtual reception

The virtual reception, which we are developing, can instantly identify customers with a face recognition system and respond to them, so we can work at the same level as those who are skilled in reception. I will. In addition, the reception process can be performed automatically by voice input or touch panel operation, which makes the work around the reception faster.

The effect of virtual reception

In this way, virtual reception can perform reception work at a high level and quickly, so by introducing this, it is possible to secure stable and skilled reception personnel without spending time and personnel as in the past. I will. If that happens, people who have been involved in reception work will be able to concentrate on other work, provide services that further satisfy customers, and spend more time on work that is directly linked to sales. As a result, it will lead to an increase in sales (profit) of stores and companies.

Our thoughts

This virtual system has the potential to change the traditional reception work and improve the work environment. We will proceed with the development process, hoping that it will be useful to many people and will be indispensable for the prosperity of the workplace in the future.

We will change the way reception work should be by fusing with virtual

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Virtual Reception

進化した受付対応

受付にバーチャルを導入

現在の受付に関する問題を解決でき、お客様にも、店舗や会社の方々にも満足いただけるシステムにするには、受付業務の効率化を図るのはもちろんのこと、これまで人が行っていたような、お客様ひとりひとりに合わせた柔軟な応対ができることも必要だと我々は考えました。その結果、辿り着いたのがバーチャル受付でした。

バーチャル受付の特徴

我々が開発を進めているバーチャル受付は、顔認証システムによってお客様を瞬時に識別し、その方に合わせた応対が可能になるため、受付に熟練した人と変わらないレベルで業務を行うことができます。また音声入力やタッチパネルの操作などにより、受付処理を自動で行えるため、受付周りの仕事がよりスピーディにもなっていきます。

バーチャル受付がもたらす効果

このようにバーチャル受付は高水準かつ迅速に受付業務を行えるため、これを導入することで、これまでのように時間も人員もかけずとも、安定した熟練の受付人員を確保できたことになります。そうなれば、今まで受付業務にも関わっていた方々は別の業務に専念でき、より一層お客様に満足を与えるサービスを提供できたり、より売上に直結した仕事に時間を割けたりするようになり、結果として店舗や会社の売上(利益)向上に繋がっていきます。

当社の思い

このバーチャルシステムは、従来の受付業務を変化させ、職場環境を改善していく可能性を秘めています。多くの方々のお役に立ち、未来の職場の繁栄に不可欠なものとなることを願いながら、開発の歩みを進めてまいります。

バーチャルとの融合で受付業務の在り方を変えていく

BEFORE << 現在の受付業務

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